lol


jag har aldrig i hela mitt liv vart så träningspepp som jag är nu. det är helt sjukt. jag sov typ två timmar inatt, sen upp och jobba fm. då borde en viss seghet infunnit sig, men icke. jag drar av det skönaste gympasset på hur länge som helst efter jag slutat jobbet. det kändes som jag skulle orka lyfta hela jäkla gymmet.
det var solen, det var metallicas underbara s&m skiva, världens tyngasta låter gånger massa fioler och och flöjtar, no leaf clover. mäktigt, mäktigt!!! lite synd bara att det är låt nummer 143 (mp3skiva med 13 album) på skivan och man måste trycka fram den en låt i taget. men det är och var lätt värt det. ville inte gå därifrån, sjuk man är.

hände en rätt rolig och konstig grej på gymmet när jag var där innan sista nattskiftet. jag körde först inne i lilla styrkerummet, pumpade metallica så det dånade. sen går jag ut till stora träningshallen, där är det knäpptyst, inte ens radion är på. en snubbe sitter med ryggen mot mig och kör tricpes. jag börjar med min sista övning och han börjar småskratta för sig själv.
psyko tänker jag!
men ett gott skratt förlänger ju livet. vem som sa det? samma snubbe som drog skämtet till han kanske, vad vet jag? men det är inte socialt accepterat att bara börja skratta utan anledning på det där viset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0