ticket to the gun show


sådärja, nu var första förmiddagen avklarad, bara hälften kvar..

letade mig upp till gymmet idag, efter århundradets längsta förkylning. jag misstänker att den vart så lång eftersom jag har sovit mindre än vanligt,  jobbat som vanligt, supit mer än vanligt och solat när det bara vart några plusgrader ute (det var varmt i solen!!!). men det är lätt att vara efterklok. kroppen kanske behöver vila från träningen ibland också, men 1,5 månad känns lite i längsta laget.
det var i alla fall som att komma hem, ensam var jag också, förutom (och nu citerar jag en härlig och vettig person, kanske min blivande, fru vem vet? jag gillar ju smicker som skrivet..) mina "jävlaporrarmar". det var alltså ingen som hade köpt biljetter till "the gun show" vilket var lite trist, men de kanske väntar tills gun:arna är värda att se igen. gun:1 och gun:2 fick sig en rejäl omgång, vi får se om de uppskattade det imorgon och iövermorgon.
nu skall muskelfibrerna översköljas med härligt vasselprotein.
sjukt hur nyttig jag blir så fort jag börjar träna. förra veckan käkade jag fyra pizzor och en kebabtallrik och thai en gång på fyra dagar. nu tänker jag kyckling, ris om jag vart snäll och proteindrink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0