back on track


vilken jäkla rövardag detta blev.

först simhallen. var där i två komma fem timmar. han simma 300meter. det lär ha tagit en timme minst. det var två tanter som stod mitt i bassängen. inget dåligt med det om det inte hade vart för all jäkla hårspray! de hade tillräckligt för att döda flugan internet. det låg som en krigsdimma över vattnet. jag var tvungen att hålla andan vaje gång jag skulle igenom molnet. lukten av hårspray kan vara det vidrigaste, speciellt använd som lossnar för att det är så varmt. sen var det en tjock familj. inget dåligt med det, men de satt ju och åt hela tiden och läskade sig med cola. man kan ju tänka sig att besöker man ett badhus så kan man ju doppa sig lite. de gjorde de tyvärr tillslut. det var när jag satt ensam i bubbelpoolen och lutat tillbaka huvudet och slutit ögonen. då kommer en mindre tsunami när tanten sätter sig. jag försöker att inte lossas om att jag höll på att drunka, vill inte riskera att tanten skall börja med munmotmunmetoden, jag hade redan ätit. risken var väl minimal att hon skulle släppa toasten hon hade med sig i vattnet för att rädda mig ioförsig. för det hade hon och ungen, en varsin toast och cola med sig i vattnet. ungen skvättet vatten på mig men mamman hade fullt upp att slamma igen sina artärer med kolesterol och försöka få en hjärtattack, inte säga åt svinungen.

tvåa gymmet. blev en timme och en kvarting. mys att vara tillbaka. träffade ett par gjutare också, det var trevligt. annars inga konstigheter. lite mörkt och kallt bara.

trea en pw. men det blev en kombinerad pw/r. kunde inte hålla mig från att springa. en timme var jag ute, känns riktigt gött. gick åt andra hållet än vanligt, kunde vara kul att se lite nya människor. men jag såg bara några gamla. lite pinsamt med gamlisar som man inte pratar med längre, man har en gammal relation, men hur skall man heja, tänk om jag hejar och man får en ignoration tillbaka, vart skall man titta, spänna blicken rakt fram? titta i backen? titta i baken? leka med telefonen? leka med sig själv?


Kommentarer
Postat av: Kung Frädrik

jävla tråkigt det här var liksom... skriv om nåt annat, typ hur du gillar bruna människor och choklad

2011-08-17 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0