det var den dagen det

vaknade halvtre.
pwa,  kul att gå tre på bredd på en bro när cyklister kommer.
sytemet.
sola i kräftsolariet. man blir inte brun, man blir kokat röd. lustigt nog träffade jag räkan där.
gjutargänget kommer över, lagomt till jag lyckats diska alla glasen från i lördags. jag frågade om jag hade några öl kvar från gösserlådan jag köpte på lördagen, jaa, det har du. två stycken var kvar. gösser, varför skall du vara så god? tror jag att jag blir god om jag dricker gösser? kanske.
städa lite. funderar på en dusch.
gå ner på stan och käka.
kingen och dansa. är du svårövertalad har jag rätta medicinen, lönen dimper ner på kontot vid tolv, då är det kung frädrik i baren, shots blir meducinen. det funkar på samma sätt som revolvern gjorde i vildavästern när cowboysarna ville få indianerna att dansa. så packa med bästa dansskorna i handväskan. så tar jag med puffran. jag är lite av en buggexpert, har några buggtricks i ärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0