discofisk


robban satt på jobbet och gottade sig med lasagne. så säger han "ingen smak har jag". han är förkyld stackarn. det kanske är lite empatilöst att skriva detta men jag tyckte inte synd om robban. jag tyckte det var slöseri med god lasagne. han kan väl äta nyttig och äcklig mat när han är förkyld, istället för att sitta sitta och fresta mig till ingen nytta. lasagne skall avnjutas när man är i perfekt 100 procentigt fin kondition.

det hände igår. idag har det lagats lasagne. fick lite hjälp också, inte vilken hjälp som helst utan av min kära mor. hon kan laga lasagne hon, även om den inte är trasig. det var tryggt att ha hennes vakande öga över spektaklet. gott blev det och ganska mycket. men får fem kilo köttfärs till på fredag.

men ända sen jag flyttade hemifrån har jag sackta men säkert blivit dummare. kan vara för att jag är bruksare och inte behöver tänka, men jag tror mer på att det är för att jag inte äter fisk längre. den enda fisken jag brukar laga är lax, gott som fan, men det blir inte så ofta.
det som har räddat mig är ju att jag har haft flickvän, men nu har jag ju inte det, då blir det än mindre fisk att äta.
måste hitta några goda enkla fiskrecept som jag kan göra till vardags, det räcker ju inte att äta det på fredagar och lördagar bara.


Kommentarer
Postat av: Kung Frädrik

åååh jag vill också lära mig att göra lasagne, skitgott... ta med dig till jobbet då kan jag smaka:P

2011-08-11 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0