kung frÄÄÄÄdrik


jag lånade ut min enda nyckel till lägenheten. när jag kom hem så ringde jag en gång, två gånger, tre gånger, skickade ett argt sms. tänkte skicka mms med en arg fitte på bild, men det var för jobbigt. ringde en fjärde gång. efter sex försök gav jag upp och grät. en dörr från mina gösser, snyft. då kom en liten söt finsk tant och öppnade dörren. jag tyckte så synd om dig sa hon. du är gullig du, sa jag. jag bor där borta pekade hon. vad hade hon i baktanken?

får se vart man vaknar upp imorgon, med finskapinnar i..

Kommentarer
Postat av: R2

hade hon morgonrock?

2011-08-21 @ 02:09:42
Postat av: fitte

givetvis, en rosa..

2011-08-22 @ 09:42:30
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0