request


fick frågan hur jag gillar bruna människor. jag gillar dem som mina bruna böner, med fläsk. lite junk in the trunk. det skall finnas nåt att hålla i. vita människor smala. bruna med fläsk. inga konstigheter. grönsaker till är också gott och nyttigt.
 
choklad skall vara mörk helst 90-procentig, nästan blå. som älgen om helgen.

min kkk-dräkt skall vara vit. det är lätt att den blir smutsig och brun (dåligt) då slänger jag den i tvätten med lite vanish, mycket bra. det blir mycket bra vit då.


Kommentarer
Postat av: Kung Frädrik

hahaha så ska det låta men jag gillar inte din kkk-dräkt, den ska vara svart lr mörkt blå liksom... aboooo

2011-08-18 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0