shut the fuck up, get up


fast jag går och lägger mig istället. känns lite lagomt men konstigt att bara gå ut och göra en natt, men jag har inte gjort något. nu långledig.

jag kom till jobbet med en matlåda, jag går hem med fyra. om jag håller på i den takten kommer jag ha åtta matlådor imorgon!! vad jag skall göra med alla matlådor? det finns oändligt med häftiga saker man skulle kunna göra. men jag har en dröm som poppar upp i huvudet. tänker att man fyller alla med mat.


hur tråkig är jag? jag tar med sex hårdingar med svettig ost. äter tre först, sen tre senare om det behövs. tydligen har det inte behövts de tre senaste skiften. det är bra med rutiner, försöker den tråkige att intala sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0