svarsstund


har du tumblr?
jag var tvungen att googla var det är för något, svar nog?


vilka volymprodukter använder du till håret?
haha, trodde aldrig du skulle fråga, inga.
väntar fortfarande på produkter från baldacci dock.


har du sparat tidningar du medverkat i?
ja, måste snart köpa ett garage för att få plats med alla (köper många nummer av de jag medverkat i).


röker du fortfarande?
har väl aldrig riktigt rökt. men som jag brukar säga. det enda vettiga jag lärde mig i lumpen var rökringar. men jag simulerar att jag tar halsbloss, har blivit väldigt duktig på det. om jag tar halsbloss så hostar jag bara.


vill du inte flytta ifrån sverige? till usa kanske?
jo och jo.


varför slutade du och amir vara kompisar? ni hängde ju mycket ett tag
känner ingen amir och jag hänger inte så mycket. jag chillar mest


är du rädd för att spy?
nej, men jag gör det inte så ofta längre. förut när jag var yngre spydde jag typ varannan fylla jag trodde jag tålde mycket. pinsamt att det tog så lång tid att förstå sambandet. när vi gick ut nian gjorde vi en tröja där alla skulle skriva sina namn. jag var sjuk den dagen (kanske låg hemma och spydde). det stod kräkan på min. det gick att misstolka som kråkan. så jag sa till mor att det var för att jag kraxade så mycket, tack målbrottet för den räddningen.


jag funderar på att åka till egypten och undrar vad du tyckte om hurugada? hade ni fint väder och var det varm i vattnet
soft som fan innanför murarna på hotellet, varmt och gött som fan. men utanför är det fult, luktar illa och bara massa skojare. så gillar du fult och att det luktar illa och att umgås med skojare så kommer du gilla staden.


hur smörjer du in dig med brun utan sol? jag har alltid undrat hur man lyckas ta det på ryggen om man är själv?
jag har bara gjort det en gång och då hade jag medhjälpare. är du foreveralone så har du nog större problem än att vara brun. sök hjälp din stackare!!


jag blir nästan aldrig bra på bilder, det vill säga att jag inte är fotogenisk.. har du några bra tips på "poser" eller hua man kan se ut som sig själv på bilderna (jag blir helt annorlunda på bilder)
lägg dig under kniven, det är det lättaste och bästa sättet. för att citera dig "det vill säga att jag inte är fotogenisk" snarare, det vill säga att du är ful. nästa fråga..


vad är din största dröm i livet?
bara idioter har drömmar. jag är realist.


jag undrar hur du lockar håret, jag vet att du använder den dära bra locktången, men hurgör du för att få så perfekta lockar?
hur vet du det? jag lockar knappast håret. får stå ut med så mycket skit som det är, tänk om jag började locka håret också.


kan du inte ha någon form av utlottning av dina snygga skinnskorts?
1: köp ett par egna, tror inte vi har samma size ens! två: jag har inga skinnskjorts, låter rätt gay om jag skall vara helt ärlig.


hur kunde du bli känd så plötsligt? ja menar, efter att du tagit studenten, hur började det hela?
känd och känd din lilla smickerapa där. alla känner apan, apan känner ingen.


vilken färg har du på färgbomben?
666. nej det var ett hårdrockssvar. som bandits topplista 666. så töntigt. på -70talet var det kanske coolt med satanism och ockultism. men dagens samhälle känns lite för upplyst.
vad är en färgbomb förresten?


kallar du alltid din hund mani? ller säger du armani ibland?
har ingen hund, men hade jag kallat den hunden som inte finns armani, så hade jag haft någon form av mani.


hur blev du upptäck som modell? var det genom bloggen?
lite elakt av dig att leka med mina modelldrömmar på det viset. för jag har ju inte blivit upptäckt än. men kammar mig lite extra innan jag går upp på plattan på gjutplan. man vet aldrig vad det sitter för folk i de andra manöverrummena och tittar på monitorerna.


är du aldrig rädd för stalkers osv? både kissie och blondinbella har ju blivit utsatta för diverse påhopp och attacker. jag menar, du är både känd och snygg, blir du aldrig rädd att utsättas för skumma m'nniskor? lite konstig fråga, men det är ju svårt att sätta mig in i hur det är att vara känd.
känd och snygg, man tackar, vad var det mer du skrev? rädd för skummisar? jag är nog mest skum själv tror jag.


vilken utav dina tatueringar tycker du mest om?
jag är den enda i avesta som inte har tatueringar. bläcklös och stolt skulle man kunna säga, i ett desperat försöka att vara annorlunda genom att vara normal.


är du fortfarande ett fan av tokio hotel?
har aldrig varit ett fan av dem! killar som ser ut som tjejer och inte är från thailand är inte okej!


om du fick sätta samman en tre rätters meny, hur skulle den se ut?
din syster, din mamma och sist men inte minst din kusin som var ful förut men har blivit snyggare med åren men inte insett det själv. det är något sexigt jackpotaktigt över det.


är du aldrig hos din pojkvän?
har ingen, men kom nyss hem från din!


säg ett ord som sammanfattar ditt liv?
tänkte först tragedi. men det får bli abooo. eller beslutsångest.


jag undrar hur du håller dig "so down to earth". det kan inte vara lätt att när man får så mycket bekräftelse som du och avgudas av tusentals tjejer runt om i sverige/europa hur kan inte det göra dig ...överlägsen?
har du träffat mig? har du läst min blogg? har du pratat med någon som känner mig? pratat med någon gammal tjej till mig? men tusentals? skulle nog mer säga miljontals..


tycker du att det är bögigt att en kille, vid namn fredrik läser din blogg?
du skriver läser, det hade vart bögigt om du gjorde det för de heta bilderna!


du har veldig hvite tenner, bleker du de?
haha, en fyllefråga. kom du precis från krogen och somnade på tangentbordet? cola och kaffe.


jag skulle gärna vilja veta vad du använder för hårprodukter. typ shampoo och conditioner. du har verkligen ett drömhår.
vänta skall bara print screena drömhår..


spara du mycket av dina pengar eller bränner du upp det mesta? sparar du till något speciellt?
på sommaren annordnar jag pengabränning. sist på krogen gick det åt 1300spänn, men då var jag inne en hel timme. annars försöker jag lägga undan 10-12tusen per månad. jag spara till att köpa hundratusen 50öringstuggumin. en gammal barndomsdröm.


är du engagerad i någon sorts välgörenhet?
bara fitte by night.

du har bra självförtroende! vilket jag tycker är jättebra. hur har du fått det?
träning och åter träning.


hur ofta har du linser? får du aldrig torra ögon?
har inte haft linser sen skolresan i nian när vi åkte buss till spanien. det var bra att ha en guldgruva i klassen.


hur får man den tillit hos killen man älskar? jag har väldigt svårt att lita på killar, men vill känna att nu är den rätta killen här. hur får jag den känslan?
man kan inte lita på killar. killar är svin. men det senaste är att tjejer är som killar. så ingen kan lita på någon. vilken vacker värld va?


jag har bara en fråga, varför skriver du ingenting om bruna människor?
man vill ju inte vara rasist.


blondinbella: vill du gå på dejt med mig? jag har det skitsvårt att ta mig ur singelträsket..
är inte så mycket för att dejta, men kom över på en film och en flaska rött så kan vi snacka, affärer och personlig utveckling och zzznark...


kl är typ 4 men du ärä homoo ähdå fräääääädruki
bara för att jag knullar din mamma i röven behöver inte betyda att jag är homoo


har du hår på snoppen?
skit i det du!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0