träna på att vara mindre tjock


nu har jag tröttnat på att vara tjockis!



hittelön till den som hittar mina gamla magrutor.




wanted dead or alive. 9 lådor gösser som jag druckit sen nyår och allt fikabröd och alla glassar. "jag ska klippa hans tong, göra kaos med han."

nu är det slut på det roliga. igår vart det promenad/power walk, gympass, minigolf (inte så jobbigt ur fysisk synvinkel, men man får kämpa psyksikt för att inte få utbrott, speciellt med alla psykningar. men jag kom två tillslut av fem.) sen en pw till.

dumt nog började jag titta på kalle och chokladfabriken. varje gång de bröt av en chokladbit så rann det till i munnen på mig. och den tjocka grispojken bara åt och åt, blev sugen att äta upp honom!!

"allt i detta rummet går att äta. till och med jag. fast då är du kannibal och det anses opassande i de flesta kulturer."

tog en proteindrink innan jag la mig. drömde om pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0