the pic of horror


det har vart lite rio hysteri här hemma när jag varit sjuk. jag har haft för lite kläder på mig och sett för mycket film. fyra av dem var rio, tropa de elite, fast and furious 5 som utspelar sig i rio och guds stad som kan vara en av de bästa filmerna jag någonsin sett.

ufc 134 rio såg jag idag. det heter rio för att de var i rio. anderson silva vann som vanligt och det var gåshud. en kort sammanfattning av två månaders väntan.

skit i det nu. anledningen till att jag bloggar nu är en bild. jag hade festat lite för hårt, lite för länge. en vecka typ och standard drinken var caipirinha. vi festade även denna kväll. först på ett stort festställe. när de stängde drog vi oss närmare stranden i rio. vi hamnade på en liten pub. jag kan ha sjungit karaoke och om jag gjorde det så var det garanterat falskt och för högt. att jag väljer att berätta det är för att visa graden av fyllan jag hade. klockan närmade sig sex och jag hade tydligen valt att somna på ett bord vid fönstret. jag vaknar till av att något rör mig som låter flaxflax. jag tittar upp och bli skräckslagen. ilningar längs hela mig. jag hoppas att jag drömmer. är inne i en slags dvala och kan knappt röra mig. och saken bara står och slår, flaxflax, och stirrar med sina livtagande ögon stora som golfbollar, en mun stor nog att äta en bastuba. jag kom levande där ifrån, vilket är mer än jag trodde när jag blev väckt. men det spelar ingen roll hur mycket jag försöker berätta detta traumatiska minne för det kommer aldrig fram på rätt sätt. men jag ger er bilden. skall ni sova snart så skall ni nog se den imorgon istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0