black mamba daycare

skit också!! tog en jättefin bild på en bebis/barn, ungbarn kan vara den rätta termen, men jag kan inte min barnterminologi på alla fem fingrarna. det var någonform av dagis eller förvaring av mindre barn. barnet som knappt kan hålla balansen satt på en förstor cykel, väldigt gulligt. sen låg det spridda skurar av leksaker lite överallt. i förgrunden var en relativt nyslipad yxa modell större och rengöringsmedel. första tanken var att det var dagis för lönnmördare, alltså träningsläger. någon andra tanken kom aldrig. jag skyndade därifrån. synd på bilden bara som är borttappad på mobilen, givetvis anmäld försvunnen. men jag hittade några andra bilder. lite äldre.


denna skickade jag till min förra käresta. jag fick svar tre dagar senare. kan vara ett dåligt tecken i en relation.


jag skickade denna också, med texten "hiv, det är nog inte så farligt som de säger. var lite hiv-positiv nu.. ps är din syster oskuld?" fick inget svar då heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag är en av dina trogna läsare, trots att jag inte ens vet vem du är. Jag minns faktiskt inte ens varför jag började läsa din blogg. Tänkte iaf säga att du är väldigt underhållande och det är la därför jag är kvar som läsare =)Keep up the good work!

2011-08-29 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0