där är han, jaha nu blir det bråk!


äntligen kom smset jag så länge väntat på. frank dandy har lyckats packa ner ett par badhorts och åtta par kallingar och skickat med posten. grattis till er och till mig. nu skall det badas, spelar ingen roll om det så är day after tomorrow-väder, jag och badisarna skall ner i sjövatten, basta!!


finn fem fel. prova finn 15 fel. 15 kilogram!! *snyft*
det växer kokosbollar i träden.


bästa plagget att ha när man diskar? måste ju vara badbyxor. det är ju en överhängande risk att bli blöt när man diskar. även för tjejer som tittar på när jag diskar iförd mina nya badisar.



stek på ballen, tänk om man hade det på söndagsmiddagen. skapligt pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0