bangkok in one night


igår var första dagen jag inte drack en droppe alkohol. burkcola fick vara substitut och var ett trevligt sådant.


mår som en kung när jag vaknar. för första gången på många dagar slipper jag pina i mig maten, som tur är så är det ju aldrig så mycket mat som skall pinas i.


enkelt att se vilka som haft bortamatch med tillhörande walk..när de har sina rosa "firakungenpikettröjor" på sig. undrar vad walk of shame heter på thailändska. skammens promenad på svenska kanske.


går upp och poolar. när det är färdigpoolat drog vi till mbk för lite shoping, eller hoppning som nico säger, men han är söt.

 

hittar lite schyssta grejer men är i det stora hela missnöjd. conversen var inte värdiga namnet så det är många i sverige som blir besvikna när jag anländer till mitt vinterland tomhänt.


jag och nico satt och väntade på maten. det var en japansk herre som satt och petade sina tänder. han lär ha haft en hel kyckling och några nävar poopcorn intryckta mellan tänderna, för han satt och smackade och hade sig med sin tandpetare hela våran middagstid. det lät så som jag tänker mig att det skulle låta när en bög skulle vilja suga fram sin kärestas alla kärlekssafter. jag satt som tur är med ryggen till, men kan tänka mig att han såg ut som hellraisers huvud i munnen med alla sina tandpetare.


vi fick in maten och tröck hamburgare i resturangen i hotellet när chrille kommer insläntrandes. han tycker vi skall gå ut och fira av sista natten i bangkok och thailand. jag hade siktat in mig på romantisk hemmakväll med mys och chips. jag lät mig väl övertalas, men nico var mer svår. tror han blev ledsen för uteblivet mys.


det var trevligt att få gå ut och krama ur de sista dropparna av detta svettiga virrevarrv om de så bara blir över ett par öl.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0