skullebunk

dagen efter att jag har haft fest blir jag förfärad. inte på allt spill och att saker har sniglats, utan på att folk inte dricker upp.
det är sånt slöseri med halvdruckna öl till höger och vänster! tänk på barnen i afrika vad glada de skulle vara om de fick dricka
upp det. tänk vad fulla de skulle bli och roligt de skulle ha. inte så kul dagen efter när de vaknar med skallebank och torrstrupe och måste
gå till grannbyn för ett par klunkar smutsigt vatten. väl där möter de folk som de drygade sig med dagen innan och berättade att "dina kossor är lika smala som din mamma"
och liknande förolämpningar.
nu blev detta rejält tillsnurrat och jag vet inte ens själv min poäng. och hör sen!!
dagen efter att jag har haft fest blir jag förfärad. inte på allt spill och att saker har sniglats, utan på att folk inte dricker upp.
det är sånt slöseri med halvdruckna öl till höger och vänster! tänk på barnen i afrika vad glada de skulle vara om de fick dricka upp slattarna. tänk vad fulla de skulle bli och roligt de skulle ha. inte så kul dagen efter när de vaknar med skallebank och torrstrupe och måste gå till grannbyn för ett par klunkar smutsigt vatten. väl där möter de folk som de drygade sig med dagen innan och berättade att "dina kossor är lika smala som din mamma" och liknande förolämpningar.
nu blev detta rejält tillsnurrat och jag vet inte ens själv min poäng. och hör sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0