wrong hole 4


lyckades ta mig upp till frukosten igen. förstår ju egentligen inte varför de skall ha frukosttider när de ändå gör frukosten på beställning.


letade mig upp till poolen, satt där med skön pop i lurarna och smaksigt läskande vattenmelonsmoothie. blev friska fyra timmar faktiskt.


samtidigt letade sig en förförisk grilldoft upp på taket, men det var retligt att inte veta var den kom ifrån. ungefär som att hitta ett wifi med alla fem plupparna med lösenord, man är några tecken ifrån att tränga in i ljuvligheten.


åt en svinigt god pasta carbonara till lunch. börjar misstänka att jag kommer ha vart i thailand i nästan tre veckor och inte ätit thaimat en enda gång. men man kan kanske räkna carbonaran som thaimat eftersom den är gjord och äten i thailand? schyssta.. sen gick vi till svensens och jag och nico delade på en fondu for two, genialiskt grej.


när vi åt gav nico mig onda ögat. han har ögoninflamation.


letade oss upp till poolen igen. jag dricker burkcola. jag som annars bara dricker cola när jag skall bli full eller när jag är bakfull. det rogivande ljudet från havet som jag vant mig med är bytt mot ett rogivande brummande från motorvägen.


bästa solochbadhotellet detta. stor kyl med frysfack. väldigt fint med lite is på vattnet man tar upp till poolen.


istället för utgång med de andra tittade jag på wrong turn 4:a. inget cineastiskt mästerverk. men det var två tjejer som grejade med varandras grejer, det fick mig att tända på alla cylindrarna. jag måse vara gay.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0