everything and nothing ceasar


haha, första fyllebloggen. har inte ett minne av den. skapligt rättstavad må jag säga, och engelska också. impotenterande! kanske blir en till inatt. men då blir det inte efterfest till fyra.
hela nya lådan med gösser var slut också, men en skvätt minttu kvar. har fyllt på med en ny låda gösser och en minttu black, variation ger färdighet eller nåt.

vi drog iväg till mc donken också, hade en timme innan jobbet. det var inte det smartast märkte jag när vi svängde in på parkeringen. orsaken stavas sportlov och massvis med stockholmare. bara för att jag hade bråttom så verkade det som om alla skulle köpa hela mc donken.
hann in en sväng på hemköp också. det var den segaste kärringen i mannaminne, när hon äntligen var klar, trodde jag, då gick hon med sin käpp och skulle hämta en japp. kunde hon inte hämtat den innan när kassörskan fixade med travskiten?
men jag köpte en aftonbladet med klick, ipren och en trisslott. men aftonbladet hade jag redan läst, jag hade inte ont i huvudet eller muskel- eller ledvärk, och jag behövde inte vinna några pengar.

på vägen hem från hedemora höll jag på att få se min första krock. det var en gammal gubbe som svängde ut från en liten väg vid rembo, rakt ut på stora vägen utan att titta. det var millimeter ifrån att han krockade med bilen som var framför oss. den var tvungen att slänga sig ut i fel körfält. turligt nog kom det ingen bil där. det var konstigt med tanke på hur mycket bilar det var på vägen. väntan fortsätter.

blev en eftermiddagsgjutplanpizza också. tjockt. har jag tur blir det en fyllepizza senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0