rebel yell


efter att satt ihop några ikeaprylar märker man att det svåra är inte att sätta ihop grejerna. det svåra är att göra sig av med alla kartonger som blir över, ikea måste fan ha en helt egen regnskog som de skövlar för att få kartong till alla sina grejer.

och för alla er som mördat och försökt göra er av med liket. det är svårt att dumpa ”liket” utan att det upptäckts.

man får ju inte slänga kartong i de vanliga sopptunnorna här. jag kommer göra det ändå! det är mitt sätt att hämnas på all skit jag fått genom åren av dessa finngubbar. en tyst hämnd är en bra hämnd. varje gång jag ser de gröna lådorna med skräp i kommer jag mysa och tänka vilken rebel jag är.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0