square


jag känner mig mogen nog att köpa ett par lite dyrare solbrillor. har haft en tendens genom tiderna att tappa bort solglasögon.
tidsrekordet är ett par på karnevalen som jag hade i cirka tretti-trettifem minuter, sen låg de förmodligen i virrvelvinden med min telefon och kamera, chinos är inga bra karusellbyxor, det fick jag lära mig den hårda vägen.
de dyraste var ett par supercoola skejtbrillor jag fick med när jag köpte linser, de gick loss på 700 spänn, jag gick i nia, det var mycket pengar då som gamlingar brukar säga. de försvann konstig nog också under rusets influenser.

är sjukligt sugen på ett par wayfarer. men vet inte om jag skall ha originalmodellen eller den square:a.
är ju ett tag kvar till sommaren dock.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0