bouncy ball


jag har inte tränat på ungefär en vecka, det blir mycket uppdämd energi i kroppen då. det kanaliseras som ungdoms- eller på gränsen till vuxendamp. jag springer runt och härjar och är mer vild än tam. det är nog ovant för folk som inte känt mig så länge och sluppit uppleva denna dryga sida hos mig.
de är vana med att är det tid över på jobbet och jag har mycket ork så youtube:ar jag i bästa fall, annars sitter jag och säger åt robban vad han skall klicka på.
nu hänger och klänger jag överallt och ingenstans.
tänk om jag kunde få ut energin på ett produktivt sätt, finns ju många exempel på vuxna med damp, typ alla kändisar och många av dem har gjort något positivt av det. ett exempel är ju linda bengtzing aka studsbollen, hon lyckades ju ta sig ända till avesta. det är inte dåligt!

men vad skall jag göra, jag kan ju inte sjunga. inte för att det är ett krav för att bli artis, men det kan ju faktiskt vara en fördel. detta tåls att suga på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0