lucky cheese


för att vara helt säker på att jag inte skulle vara ledsen efter gårdagen, då jag inte fick lika många paket, så kom det två stycken idag. äntligen kom life boxen och converse skorna. life är det bästa evolutionen har kommit fram med komprimerat på fyra blu-ray skivor. nu sitter jag med skorna på bordet och upplever allt det vackra och ibland tittar jag lite på skorna.

handlade på coop. märkte när jag packade in frysvarorna hemma att det var dumt att köpa tre kilo kyckling, ett kilo jordgubbar, ett kilo hallon och 1,5 kilo potatisbullar. speciellt med tanke på att det bara är en lite frys och att den redan var full. jävla frysjävel, jag vill också vara full! hörde jag lillördag?

little saturday is a norwegian, finnish and swedish concept that adds wednesday to the list of "drinking days", with friday and saturday. man måste älska oss nordbor som alltid söker anledningar till att vara fulla. inte som alla andra europeer som är vinfulla hela tiden utan anledning. lyckans ostar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0