det luktar fisk


efter en överjävlig förmiddagsvecka med dubbelskift och gymning tyckte jag att jag var värd en riktig dyngfylla. snart är det den 25 och jag hade för mycket pengar kvar på kontot så de nya skulle inte få plats, var tvungen att tömma lite (kontot). och jag har blivit jättemycket för stark på gymmet. dyngfylla fick det bli. klockan fyra var efterfesten slut. klockan halv sex på morgonen ringde klockan. slänga ut alla sen dra till bussen. jag var trasig för att citera en god vän. en dregglig power nap senare var man iform igen och ölen smakade.



frukost. jag visste först inte om jag skulle ta ttv eller tth. det fick bli båda. ttv=tutten till vänster osv.



jag vet inte om kung frädrik fick ragg eller om det var slagsmål. men kul var det i vilket fall.



engång uggla alltid uggla.



du sa att jag inte bara skall tänka på fisk och öl. det är inte allt jag tänker på. jag tänker på sprit också. fem gratis biljetter fick jag. skall åka varje dag en vecka tänkte jag.

nu har jag sovit och duschat. känner mig som skit fortfarande. ölen smakar apa. nu kör vi.

puzzpuzz mina bloggizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0