skruva den som fitte


när jag skulle lägga mig kom jag på att jag inte gjort någon matlåda. fucking eyy. det blev till att gå ut i köket och laga till något. detta något skulle bli snabbmackisar hade jag tänkt. det var min huvudkälla till näring när jag var ung, mest för att jag var stressad. tre minuter var ungefär så lång tid jag tyckte att jag hann lägga ner på mat. helst skulle jag hinna äta inom de tre minutrarna också. jag kallade knastret för el dante delux, eller äta smågrus.

 kommer ut till köket, tänder lampan. det blixtrar till, sedan mörker. vad har jag gjort för att förtjäna detta? beror nog på vem jag frågar. och snabbmackisarna var slut. är jag satan själv kommer jag på mig att fundera. kommer inte ihåg när jag åt snabbisar sist. hade idealmakaroner, det känns så vuxet. men dem var nästan slut också. hittade ett paket med skruvar, elva minuter skall det ta.  skulle lika gärna kunna göra ris till korvstroganoffen.


fem minuter kvar på skruvarna, sen sängen.


20juli. köpte 25:te mjölk idag. det betyder att man snart får pengar igen, det är kul. jobbade ju midsommar. men det betyder ju också att sommaren är slut. ångest.
hur tusan skall jag kunna sova nu? kommer skruva på mig som makaronerna. men det är en bra känsla ändå. jag vill ju ha pangarna, alltså att tiden skall gå fort. samtidigt vill jag att sommaren skall vara kvar, att tiden skall stå still.


noll minuter kvar på skruvarna, nu sängen.

haha, fejsbok har förstört min blogg. berättar mer imorgon.

kramiz mina bloggvänner och ovänner förstås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0