thinner är ett lösningsmedel som används för att tunna ut oljebaserade målarfärger, eller som rengöringsmedel. det kan även användas som en drog, vilket gör att många sniffar det.


ett par puckon på jobbet hade målet en grej som inte skulle målas. 

fitte - det är tråkigt att jobba övertid.

några timmars övertid och 10 liter thinner senare.

fitte - man kan faktiskt ha det kul på jobbet utan alkohol.


anita - du är så vacker.

nico - säg inte så till frädrik, då skriver han bara det på bloggen.

fitte - va, skulle jag göra något sådant? nu sårade du mina känslor.

nico - när jag låg med din förra tjej så frågade hon om hon fick kalla mig frädrik.

fitte - passa dig gosse!

nico - jag har tatuerat din mammas namn på min rooompa!

fitte - vad heter min mamma? just det, jag kan ju kolla på din rumpa. hoppas den är lika fin som din mammas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0