please cum in my fäääjsbok


facebook har förstört min blogg. jag läser vad andra facebookar om, sen blir man som man umgås.
nu kan jag stå och diska, samtidigt tänker jag att jag borde skriva en blogg om det.
jag har diskat, skönt.
eller, jag skall ut och resa, det skall bli roligt.
skall dra och träna, kan bli jobbigt lolololol.
men det är nog snart slut på det vad det verkar.





provade läsa twitter också. trött, pigg, nykter, full, naken, ugglandes men inget hjälpte.
samma gamla dynga där med.


men sen fick jag höra en rolig en.


50cent: "im a get me one of them
bitches from a third world country.
at least she won't have high expectations.
heres a clean glass a water baby"


lady gaga: love is like a brick.
you can build a house, or you can sink a dead body.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0