egons pappa sade du skall få nåt bättre än en spade


jag har börjat banta. det går sådär. jag gymmade två gånger på två dagar och sprang även en av dessa dagar. men dum som jag är så sprang jag ju på som jag inte gjort annat. såg ut som en etiopier de första minutrarna, sen såg jag ut som sirap. det känns på idag.

de hade ny våg på gymmet. jag hade gått ner tre kilo!! bra våg det där.

men var upp och golfade lite. kan ju inte tala om att det är någonform av träning direkt men det är ju kul. de andra drack öl. så jag var ju lite bättre än dem, jag försöker se det positiva här, okej. sen vart det donken. fick nöja mig med lättöl där. men gott var det. glass fick jag också, den tredje för dagen. var tvungen.




nu förstår ni varför. om man köpte fyra glassar på shell fick man denna fina. jag ville inte dela med mig av glädjen, då blir det ju mer glädje till mig.



en påse is i botten så är man redo.
och dessa delar man inte gärna med sig av.


Kommentarer
Postat av: tjorven

Det var goda öl.. det kan jag lova! =)

2011-07-05 @ 01:52:52
Postat av: fitte

hörru tjorven, du lovade att inte kommentera här!! nu vet ju alla att jag bjuder småtjejer på öl.. vad tyckte båtsman om ölen då?

2011-07-05 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0