avestafull


det märks att det var fint väder i dagarna fyra. det finns bombnedslag som är finare än min lägenhet just nu. man kan tro att en tromb dragit igenom hallen, eller än värre, en hel orkester med trombonspelare. dem kan skräpa ner dem.

leksand sommarland var trevligt och varmt. att åka fem pers i en bil utan ac är dumt och varmt.

hoppas på lite regn till helgen så jag hinner städa. eller jobba em på lördag så kan jag p&l:a lite på fredag. vart lite sugen efter att vart dit idag. de fullaste människorna jag träffade var ifrån avesta. avesta leverera som vanligt, och inte bara högkvalitativt rostfritt stål. avestafull är ingen myt, det är ett levnadssätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0