blow my whistle baby


efter träningen idag ville min lilla bror ha skjuts. jag hämtade upp han och när vi var hemma vid huset så stod det grillat på bordet. jag slog mig helt oblygt ned och högg in. när maten var förtärd skjutsade jag tillbaka min fortfarande lika lilla bror. på vägen mötte vi polisen och min vana trogen höll jag för ansiktet för att verka lite döljande. polisen nappade och vände. när jag släppte av bror så stannade dem bakom.

bror sprang iväg, helvete tänkte jag. nu skjuter de honom, men det var nog bara jag som sett för mycket cops på sexan. polisen kom fram och frågade om det var min bil. ja det är det, tycker du att den är för ful för mig? nej! tack för den då.

sen skulle jag blåsa. har jag druckit nåt idag? det var virre i marinaden till kycklingen.. tur att jag inte var avestafull på midsommar! då berättade jag att förut blåste jag grönt fast jag var full. det var inte bra tyckte han. jo tyckte jag.
 
det var ett nyktert högstadiedisco, jag var 24år (lugn nu, jag bara skoja, jag gick i nian..) jag svepte en halvliter häxa och plankade sedan in. det var vinter så jag hade en tjockjacka på mig. väl inne hann jag dansa lite och hångla med ett par tjejer, sen gick jag till en pelare och spydde. där blev jag sittandes till två vakter släpade ut mig och tvingade mig blåsa. jag kan tänka mig att jag inte var helt olik han fyllot på youtube som försöker dricka ur blåsgrejen, han typ blir förvånad att polisen bjuder på något stärkande. skillnanden var att jag blåste grönt och de tvingades släppa in mig igen. så jag vinglade in igen och hade säkert jättekul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0