group pressure


är inte säker på om jag skrivit om detta redan. men jag minns inte när jag såg en hel film utan att somna. det är som en sjukdom. jag klara 40min om jag är pigg sen nickar jag till titt som tätt. är jag trött så börjar tillnickandet redan efter 20min.
 
var hos en kompis och tittade på en film. minns inte vilken. men jag försökte verkligen vara vaken. det gick inge bra. jag somnade direkt nästan och sov typ hela filmen. när den var slut vaknade jag och tänkte berätta lite om filmen vi nyss hade sett bara för att visa att jag inte somnat. det var nåt om en karusell och dottern till hon hjältinnan. det fanns ingen karusell. hjältinnan hade ingen dotter. busted!

ända sen jag blev lämnad ensam i avesta har jag kategoriskt undvikigt skräckfilm. det är för mitt eget bästa. man skall inte titta på sånt och sova ensam, det är inte bra. blev dock lurad att titta på en inatt. och när man ser dem i grupp så blir det ju grupptryck. man kan ju inte chicka ur.

filmen började med mamma och son i likadana pyjamasar. det var bland det läskigaste jag sett. sen spårade filmen ur totalt. det ilade i hela kroppen alltför ofta. sen somnade jag tydligen till ett tag och vaknade när det var ruggigt superläskigt. jag vågade inte gå hem själv så jag fick skjuts. men nu sitter jag här ensam i mörkret och väntar på att solen skall gå upp så jag törs lägga mig och sova.

jag hatar grupptryck. när skall jag bli gammal nog att stå emot det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0