hardcore, do you want more?


jag lyssnade mycket på hardcore som ung. det var svenska storheter som refused och raised fist bland många andra.
 
jag var med en kompis på åhlens och hittade en skiva, framsidan var lite annorlunda med massa glada färg till skillnad mot det mörka det brukade vara.
men det stod hardcore på fodralet, så vem är jag att säga emot?  så jag pungade ut 150 friska slantar och fick mig en överraskning modell större när jag kom hem. det var trance. inte skrik och skrän som jag förväntat mig. besvikelsen var total. men efter ett tag började jag gilla det och jag har inte slutat med ecstasy sen dess.

anledningen till att jag kom att tänka på detta var för att jag var på ett corepass ikväll. det var inte så hardcore som jag trott, men magen kommer värka imorgon på ett annorlunda sätt mot vad den gjorde igår (kebabpizza). och jag träffade en kvinna som troligtvis gick på e.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0