kul, kul, kul, kul


det är helt sjukt hur mycket jag längtar efter imorgon fredag. då har jag dejt med rebecca black, bara på fredagar! hon är mitt nya frikort (om jag hade haft tjej) sen amy diamond sålde ut sig, jag gillade amy mer när hon var lite underground. nej tacka vet jag rebecca, hon har inte slagit riktigt än, men vilken dag som helst så. med lysande textrader som..

"7 am, waking up in the morning 
gotta be fresh, gotta go downstairs 
gotta have my bowl, gotta have cereal"

och..

"kickin´ in the front seat
sittin´ in the back seat
gotta make my mind up
which seat can i take?"

refrängen..

"it´s friday, friday
gotta get down on friday
everybody´s lookin´ forward to the weekend, weekend
friday, friday
gettin´ down on friday
everybody´s lookin´ forward to the weekend

partyin´, partyin´ yeah
partyin´, partyin´ yeah
fun,fun,fun,fun
lookin´ forward to the weekend"

.. går det inte att inte slå igenom. detta är kärlek för mina öron, synd att jag måste hålla mig tills imorgon bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0