pengagräs


blev väckt nu, jag kan sova jag! men mina grannar har försökt väcka mig hela dagen. det är när man hör dem skrika ut sina vackra könsord till varandra man blir lite ledsen att man inte har någon att dela vardagen med.

det får mig att tänka på midsommarafton som cyklandets och otrohetens högtid. jag såg en forskningsrapport att det just under midsommarafton är fler som cyklar i sverige än i kina.

och att i 100procent av alla parförhållanden är minst en av deltagarna otrogen. den största skurken är idioten med midsommarkrans på sniskan och lite senapssill spillt på finskjortan/klänningen. platsen för nuppandet är närmaste fästingfyllda buskage. åskådare är oftas en fluktare eller kärestan.

eller är det jag som är bitter för att jag jobbade ännu en midsommar? två 2.8 fick jag vätska mig med. dem lät mig väl smakas. pengagräs är mantrat jag repeterar för mig själv. pengagräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0