svengelska





det kan vara att klockan är mycket, eller troligare att jag är barnslig. men mens white? trodde nog att det skulle vara mens red. och det är alltid kul att retas och säga mensblod.

har fått klagomål på att jag alltid har vita t-shirtar, förlåt, men jag gillart. tröttnade ur på färgglada och med massa tryck. kan vara för att jag försöker vara mindre barnslig.



är denna bättre? det värsta är att jag måste tatuera om mig varje gång jag skall ha den för att det skall matcha. men den är ju galet snygg och sitter du på skithuset och inte har någon lektyr, tada, hela thisan full med massa intressanta grejer att läsa om. den borde heta folkbildaren istället för sand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0