tandtroll


nu skall jag berätta något jag inte är så stolt över, här kommer det. snart. nu.

några gånger under mitt liv har jag vart tvungen att använda en annan persons tandborste. inte under dödshot, "använder du inte min tandborste så cutar jag dig".
jag var helt enkelt äcklig i munnen och hade ingen egen. jag skulle ju aldrig i mitt liv fråga innan, eller för den delen berätta om det efter. man vill ju inte framstå som mer sjuk i huvudet.

tricket är att använda den när den redan är blöt. annars är du busted direkt. det ökar kanske på äcklighetsgraden, men ärligt talat, har du inte gjort sjukare grejer än så? (läs rimjob).

jag är varken tandhygienist eller tandläkare, men jag får lite avsmak av tandborstar som är väldigt spretiga av anledningen väldigt hårt borstande. det är nästan som man vill erkänna sitt sjuka tilltag bara för att få berätta att du behöver inte borsta så hårt, det är inte bra för dig eller dina tandhalsar!

anledningen till att jag skrev detta är bara, är det så sjukt att göra detta? tycker ni att det är det så håller jag med. sån är jag som person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0