torrbollsbanken


mitt bankomatkort har satt mig i otaliga pinsamma situationer den senaste tiden. när det inte funkar tror folk att jag är pank, det är pinsamt. det har hänt vid ett flertal tillfällen, det är otaliga det.

det är alltså dags att beställa nytt. slaget i saken gjorde jag idag. väl inne på handelsbanken.se såg jag att man kunde beställa nytt kort med eget motiv.

med en stigande munterhet började jag leta kort. hittade några riktigt snygga och bra bilder. sen läste jag reglerna.

ingen reklam, så man får inte har t-shirt på sig med tryck. attans, bara att börja leta tröjlösa bilder.
hittade några sådana, men då fick man inte ha hel- eller halvnakna bilder heller.
 
hittade någon snygg med mig hållandes en öl. men tyvärr, inga bilder med alkohol eller andra droger.
 
då tänkte jag min snygga svanbild. men då kom jag på att ena svanen sucktar sexuellt efter den andra svanen och skulle den inte få till det med den så skulle den våldta en mås som också var med på ett hörn. men den bilden funkar ju inte för inget sexuellt fick vara med. alltså inga djursexbilder. vad tusan skall man ha för bild då? man får ju inte ha på något kul, roligt eller häftigt alls. skall fan byta bank!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0