twett

satt i öktältet och snackade med den snyggaste tjejen på festivalen. från ingenstans säger hon att jag ser intellektuel ut.
där sitter jag i mössa och långt hår och ser nog mer förvånad ut är intelekuel.
är det sanning broder. vad är det som gör det?
tror det är mössan.
jag misstänker att det nog bara är på hårdrocksfestival man kan se intelöekuel ut i mössa. och att det är de andra gästernas fel.
träffade en gubbe och gumma. gubben ville köpa mössan, säg ett pris. ett ligg med din fru? nä jag bara skoja, kan inte sälja den,
den är inte min och den har ett sentimentalt värde. eller för att jag inte hade någon snodd med mig. 400 spänn vart jag erbjuden.
men ingen affär. hans fru tittade mig djup, nästan erotiskt i mina ögon och sa, du är vacker. word!
jag var tvungen att "the game:a" lite tillbaka och fråga hur en tjusig donna som ser ut att lyssna på britney spears sitter där och snackar
om massa tunga band. det var roligt tyckte jag.
jag the game:ade lite mer. jag hade vit t-shirt på mig. då sticker man ut mer än med en stor hat eller boa. till kamrats stora förtret
skall tilläggas. han skämdes lite för mig. dan efter när jag var tvungen att köpa en ren tröja gick vi och kollade lite inne på
carlings. de hade rolling stones och guns. men jag köpte en precis likadan vit t-shirt. i kassan frågade jag hon som tog betalt om
det är ok att ha en sån tröja på festivalen. hon tyckte att man ändrar inte på ett vinnande koncept. word!
satt i öltältet och snackade med en söt tjej som såg minst hårdrock ut på festivalen. från ingenstans säger hon att jag ser intellektuell ut.
där sitter jag i mössa och långt hår och ser nog mer förvånad än är intellektuell ut.

- är det sanning broder? vad är det som gör det? frågade jag.

- tror det är mössan. får jag till svars.
jag misstänker att det nog bara är på hårdrocksfestival man kan se intellektuell ut i mössa. och att det är de andra gästernas fel. kan lätt bli fler såna festivaler i sommar. intellektuell, det kan jag vänja mig med.

jag var tvungen att "the game:a" lite tillbaka och fråga hur en tjusig donna som ser ut att lyssna på britney spears sitter där och snackar om massa tunga band som jag aldrig har hört talas om. hon vart förnärmad, mission accomplished.

träffade en gubbe och gumma. gubben ville köpa mössan, säg ett pris. ett ligg med din fru? nä jag bara skoja, kan inte sälja den, den är inte min och den har ett sentimentalt värde. eller för att jag inte hade någon snodd med mig. 400 spänn vart jag erbjuden.

men ingen affär. hans fru tittade mig djupt, nästan erotiskt i mina ögon och sa, du är vacker. word!

jag the game:ade lite mer. jag hade vit t-shirt på mig. då sticker man ut mer än med en stor hat eller boa. till kamrats stora förtret skall tilläggas. han skämdes lite för mig. dan efter när jag var tvungen att köpa en ren tröja gick vi och kollade lite inne på carlings. de hade rolling stones och guns. men jag köpte en precis likadan vit t-shirt.
i kassan frågade jag hon som tog betalt om det är ok att ha en sån tröja på festivalen. hon tyckte att man ändrar inte på ett vinnande koncept. word!

men jag hade inte någon tofs i håret, det var väl snällt av mig.

kamraten gjorde en skön beställning också, 4a öl och 4a cider kom han med helt apropå rätt nära hemgången, jag var ny- och färdigtankad och drack ingenting, inte så många andra vid bordet drack nåt heller, trist när någon får "kungibarensyndrom" att det inte uppskattas.

det vart en likadan beställning dagen efter. men hans kort funkade inte då. jag var snäll och provade mitt också. men med samma resultat. som synd var hade jag kontanter. det slutade lika illa denna dagen, ingen uppskattning alls. tur man är femskiftare.


sög fitte på allt som gamla gubbar stoppade i munnen på honom? och njöt alla gamla gubbar lika mycket?
svaren får ni i nästa veckas program.


faceblasting på hög nivå.


ena glasögat var vääääldigt fint.


hot shots! höjdarna!


morgonfika.


om du frågar om jag är bögen i buren och jag svarar nej, är bögen lös då?


är det festival att få duscha i riktig dusch och få äta sänt här?


är det festival att shota en 6a bea då?


kuliparkilajnen.
(obs, försöken gjordes under ordnade former, med tomma flaskor/burkar, ingen alkohol gick till spillo.)


fjortis är ingen ålder..


pigge piggsvin, det är fitte det.


det var varmt vafan!!

jag har fått frågan varför jag inte börjar twittra. kan detta inlägget vara svar nog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0