agent orange


jag var ut i västerås i helgen, där träffade (höll på att skriva stötte ist för träffade, det hade blivit fel..) jag på månadens psykfall. hon kom fram till bordet och satte sig.

mp - får jag bjuda på en drink?
fitte - det är klart du får.
mp - vad vill du ha?
fitte - jag kan ta en sån som du dricker.
mp - är du fattig? har du inga egna pengar?

sen efter ett tag när vi vart ensamma vid bordet.

mp - vill du hångla?
fitte - nej tack, det är bra, men tackar som frågar.
mp - vill du ha nåt att dricka?
fitte - ja, en sån som du dricker skulle sitta fint.
mp -  är du fattig? har du inga egna pengar?
fitte - jo jag har en liten slant, får jag bjuda dig på en agent orange?
mp - vad är det?
fitte - fråga någon från vietnam..

det går ett tag till.

mp - min pojkvän jobbar här, han är vakt och jättestor.
fitte- då är det väl inge bra om vi hånglar? då skulle jag få spö ju.

hon lät som the annoying orange och var väl inte helt olik heller.






hon fick till den där härligt orangea färgen i ansiktet som till och med den holländska landslagströjan skulle bli avundsjuk på. lägg märke till den stilrena fläcken hon har skapat också.





Kommentarer
Postat av: Maria

Du skriver så jäkla klockrent!

2011-03-29 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0