hår hair hör, eller se och hår


för att svara på den eviga frågan. "hur lååångt håÅår har du fitte?" så tänkte jag ta hjälp av en bild. den säger mer än tusen ord, sägs det. men jag vet int ja.

 

den som frågar om jag är på tjocken åker på en redig syltis! (syltnäsa red anm.)

och den som frågar när jag skall klippa mig, suck, kom med nåt nytt!

 

tittade på i love you man, länge sen jag skrattade så mycket. fick ett enormt rushsug också. har ju plåtar till deras konsert i globen. jag skall stå längst fram och headbanga med hela jäkla kalufsen. eller sitta uppdribblad på läktarn snarare, men det kan bli episkt. inte lika episkt som den ostfyllda och baconinlindade kycklingen jag gjorde, men vad kan man begära? och enligt bilden sitter ju de satanistiska satanstecknen där de skall. mörda valpar och äta småbarn, är de små får man ta två.

 


"ijma hard mään, aj känt flaj, bat ajm hard. japaleno"

påtal om allt hår, det ligger i drivor på golv, soffa, säng och i min mun. vilket slöseri kom jag att tänka på. jag skall samla allt hår jag tappar och skicka det till flintiga cancersjuka barn. de får en skön page och jag får ett renare samvete och fet med cash! det kallar jag för win, win, win-situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0