mitsubishi lancer equip <3


är det för tidigt för en tequila sunrise? jag har ju alla ingredienser, eller sunrise:n är ju över, men tequila har jag.

jag fick ett oroväckande samtal.

- du, är det din bil de har kvaddat i koppardalen?
- vet ej
- det är en precis likadan som står där sönderkrockad..
- vafan! rör de så dör de!

hur många mitsubishi lancer equip med elmanövrerad taklucka finns det i stan? jag vet ju att många vill ha en, men det betyder ju inte att alla som vill ha en, har en, många vill ha en lambo också.  man blir ju orolig, inte säkert att jag kan hitta en sån fin bil igen. men jag kikade ut genom fönstret och där står den så fint på parkeringen och väntar på att jag skall komma och ratta den med fast och kärleksfull hand.



titta så kul vi har, kastar super mario bananskal på robban, det krävs en elmanövrerad tacklucka för att detta skall bli riktigt lyckat och det blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0