sunrise


äntligen är jag online igen. var snubben under som började joxa med sitt comhem uttag och de är seriekopplade. man kan sammanfatta det med att hans pill vart min dill, i röven.
jag hann sova tre timmar efter nattjobbandet när gubben kom, sen var han inte ens stilig, snopet.

sen har jag fått paket idag också. det vart skickat i måndags, men visa företag har inte lärt sig att det finns sms-avi, nu har jag fått vänta i flera dagar extra i onödan på ett snigel-avi. det får ändå anses som dubbelnöje idag!

men nu skall jag äntligen få sova, har druckit färskpressad apelsinjuice på ballen och skådat över soluppgången. på tal om soluppgång, det kan bli en tequila sunrise idag, kanske skiter i sunrise:en och tar salt och citron istället. patron patron på er alla sötnötter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0