GRATTIS fitte.blogg.se två år!!!

just idag är en väldigt speciell dag! det är fitte.blogg.se:s andra födelsedag. andra året har vart som en bergochdalbana, men utan alla läskiga nedförsbackar, det har bara pekat uppåt! och det har jag bara er mina härliga, underbara och söta läsare att tacka. jag visare min tacksamhet enligt nedan..
..när någon fyller år så blir det tårta, det är det viktigaste förutom presenterna förstås. så idag blir det tårtkalas och du är bjuden. ta nu chansen att få mingla med alla snygga och smarta fitte.blogg.se läsare. det kommer bjudas på världens godaste tårta som fitte himself har bakat. det kommer bli ett gigantiskt monster med både vanlig och marängbotten, det hör ni ju själva att detta är en chans man inte vill missa. jag bakar tårtan till tusen personer, de bitarna som blir över skänker jag till östersjön som tydligen inte mår så bra enligt blogg.se och ben & jerry's och den som inte mår bra efter att ha ätit tårta är ju antingen knäpp eller har diabetes. men ni är inte dåliga människor om ni kommer och äter upp tårtan. först till kvarn får mala. i dagens samhälle vill ju ingen komma först, då måste man ju jobba. slöa jävlar! inte ni, alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0