nattens outfitte


jag kom på en ny kul grej som jag tänkte testa.
faller det väl ut så kanske det kan bli ett åtekommande tema.


nattens outfit:

vi börjar från botten och kämpar mot toppen..

skor: svarta converse med golfdobbar, färgen svart valde jag för att smälta in i natten och dobbarna är asbra om man vill ha skönt fäste, och fäst vill man ju ha varje natt.

strumpor: svart bulk från stadium, köper alltid lika, då spelar det ingen roll om tvättmaskinsmonstret är framme och tar en strumpa.

shorts: golfrutiga poco loco. man spelar bättre då, det bara är så.

kallingar: svarta och vita frank dandy, bara för att det matchar mina sängkläder, det visar att man tänker ett steg längre. inte likt mig men..

tisha: svartvit bruce lee, bara för att han är kung och jag vill att det smittar av sig lite. tyvärr är det inte lika smittsamt som herpes.

accessoarer: golfklubban är en "cobra - swingnmiss", ju längre klubba desto bättre.
solglasögon är ett måste på nattgolf, här ett par rayban wayfarer. kan vara en ordlek med fairway.

hår: toffs med snodd från hm, med snurr. man ser ju inget om man har hår i ögonen, daa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0