no money? i take your honey!


det är sjukt, men det finns ärliga människor. jag skickade iväg biljetterna innan jag fått pengarna. men ta mig tusan så hade jag pengarna på kontot imorse.
trodde ju för det första inte att jag skulle lyckas sälja iväg dem, det har inte vart någon större rush efter dem på blocket, snarare att alla bara sänker priset hela tiden. det vart bara en glad bonus att det var någon som ville ha dem. det var en kille som hörde av sig bara.
men hade han inte satt över pengarna så visste jag i alla fall vart hans mamma bor. då hade hon fått en behaglig överraskning, ayeee..

vad skall jag göra för denna bonuspeng nu. jag vill att den skall räcka så länge som möjligt. kanske köpa 2000 50örestuggummin. eller 40 trisslotter, 100 tianlotter kanske är roligare. möjligheterna är oändliga. eller stoppa in dem i en räntefond och ta ut dem när de är värda en miljon kanske. tänk er, två miljoner tuggummin, det ilar redan i käken..


Kommentarer
Postat av: Alx

Dock var det väl min födelsedagspresent, så frågan är väl vad jag ska göra för pengarna? :p

2011-05-06 @ 23:29:49
Postat av: fitte

det var väl du som inte fick gå ;) så du hade ju chansen.. men du får en femhunka när jag får hälften av dit reseavdrag för att du fortfarande står skriven hos mig :P

2011-05-06 @ 23:55:59
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0