tre öl och en karusell


jag hade den perfekta fyllan igår, den varade tyvärr bara i cirka tio minuter, mellan tio i sex till sex. ett par fernetshots tog mig över till den mörka sidan. men det var härliga tio minuter.

och karusell fick jag åka, virvelvinden, det kan vara bland det roligaste man kan göra. när jag blir rik skall jag ha en alé med rosa fina trädet fram till mitt hus och på gården skall jag ha en egen virvelvind som jag kan förlusta mig med när andan faller på. givetvis behöver jag en egen balt som kan snurra virvelvinden åt mig, de är få folkslag som snurrar virvelvinden så bra som balterna kan.

jag var i finfin form inne på star sen. jag satt med en tjej när en gammal kompis gick förbi, han hejjade och slog sig ner för att samtala lite, han hade tre öl med sig. de ställde han på bordet, jag tog en till mig och gav en till tjejen. de var nog inte menade till oss men goda var de, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0