underbett


jag slängde iväg ett sms med ordet pilsner i. jag hatar pilsner, ordet alltså. ändå kan jag inte låta bli att använda det. samma sak med snask. jag hatar det ordet, men det anväder jag oftare än godis, karameller funkar inte heller, usch för sötsaker också.
läsk lika så, speciellt när det används om bubbelvatten. sånt kan jag bli tokig på. men när jag var och fikade för två dagar sedan så sa jag "och den här läsken också" om ramlösan jag skulle vätska mig med.

mor och far är två ord som gör dig mer lillgammal än han 18-åringen i riksdagen, han med guinnessrekord i underbett. hans mor har sagt att hon fortfarande inte vågar låta honom duscha ensam på grund av drunkningsrisken. och han tror att det är normalt att duscha med mor, fast han är 18.

anton och hans far.

några fraser jag hatar. skall vi dela på en flaska vitt? gå ut och ta en öl. ett glas gott rött. tjugofyrasju, när folk hasplar ur sig det nonchalant i förbifarten, men ändå ger mig en blick för att se att jag uppfattade tjugofyrasju och hur cool den personen var som just sagt tjugofyrasju, då förtjänar man en blåklocka, snudd på en syltnäsa faktiskt.

vuxna som anväder cykelhjälm. speciellt när ni måste argumentera för det också, då vet ni ju att det inte är acceptabelt. sämsta argumentet, det kan rädda mitt liv! lilla vän, använder du cykelhjälm så har du inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0