fish ´n chips


jag skall med ut och fiska idag, fast jag fiskar inte. jag tycker synd om fiskarna. därför brukar jag skrämma dem lite (inte för mycket som till döds, det är ju elakt) som hjälp på traven, så de överlever och får uppleva ännu en vacker morgon i sjön (jag kan ju inte garantera det, det finns ju fler fiskare i sjön, så det blir inte pengarna tillbaka om du blir uppdragen i båten och brutalt slaktad för nöjes skull!).

bästa sättet är att bli full, skränig och käka chips med öppen mun, men då finns risken att du däckar och hänger över relingen och spiller öl i vattnet. fisken gillar tilltaget, blir alkoholiserad, våldtar frugan, spöar barnen, får skrumplever och dör. stackars fisk. och allt är mitt fel.

dags för gubblurv kanske? jag skyller allt på förmiddagsarbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0