zo ologisk trädgård


vilket jäkla grisskift igår, bakfull och jävlig tillråga på allt. kom hem runt 22 och skulle kolla på film. klockan två vaknade jag och det var nåt konstigt program på tvn. jag hann alltså inte ens få i en film i spelaren innan jag somnade som en söt men nyklubbad säl. släpade mig in till sängen som en något mer evoultionerad sengångare och får en klubba i huvudet.

vaknar av att det är en galopperande häst inne hos grannen. det kan ha vart en väldigt ivrig granne också, med flipp flopp. känner efter lite i kroppen och kommer fram till att jag nog har legat sked med en flodhäst model större hela natten.

jag sätter mig med viss möda upp i sängen och ställer mig frågan, är det vart att gå ur sängen idag?

jag får lite vackert fågelkvitter till svar. eller är det några vilsna idolsökande som satt sig i ett träd och kraxar loss? det vet man aldrig. men det var svar nog.

nu sitter jag på ballen med en kalkonmacka och ett glas oboy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0