cigg and what not


igår tog jag mitt första hårbloss. det är som när man röker, fast utan cigg och med hår istället för rök. det var mycket obekvämt. det hände två gånger, det blev inte bättre andra gången. en knepig känsla kan man säga.

när jag tänkte på det kom jag på att när jag var liten svalde jag ner sytråd, sen drog jag upp det igen. oklart varför.

kan man bli beroende av att hångla med någon som röker? precir efter de rökt så tungfäktas man lite, får man en nicokick (nico, du är min enda kick i livet *puss*). många säger askkopp, men jag får upp fina minnen från barndomen. min mormor rökte och det blir väl någon sorts associationsgrej antar jag. inte för att vi hånglade så mycket, men ibland var hon full då kunde man ha tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0