ficktjuvad

passmannen blev av med plånkan, nu är det bara oskulden kvar, sen är han en man på riktigt. då vet man att man har för lite pengar på sig, när de får ur plånkan ur bakfickan utan att man märker det. stackars tjuv som gör sig besväret att sno en tom plånka. och stackars chrille att losa körtkort, betalkort och kortet på fitte.
drog ner till stranden och käkade en glass istället. skönt att vara vuxen och få bestämma över sin egen kosthållning. men man kan nog inte kalla det kosthållning, man borde nog kalla det kostkutryggning.
vart här i 3 dagar och har inte ätit thaimat än. åt nyss en riktigt smaklös kycklingfile med väldigt mycket för lite pommes till, precis som i förrgår. nu bad och chang sen tupplur och förberedelser inför buffen.
buffen avklarad. nico är så tjock och får betala för två sa jag till thaibruden, hon fattade inte, eller så fattade hon men lät mig krascha och brinna. rätt elakt. men det var ju rätt tråkigt så jag förtjänade det.
passmannen blev av med plånkan inatt/morse, nu är det bara oskulden kvar, sen är han en man på riktigt. då vet man att man har för lite pengar på sig, när de får ur plånkan ur bakfickan utan att man märker det. stackars tjuv som gör sig besväret att sno en tom plånka. och stackars chrille att losa körtkort, betalkort och kortet på fitte.
drog ner till stranden och käkade en glass istället. skönt att vara vuxen och få bestämma över sin egen kosthållning. men man kan nog inte kalla det kosthållning, man borde nog kalla det kostkutryggning.
vart här i 3 dagar och har inte ätit thaimat än. åt nyss en riktigt smaklös kycklingfile med väldigt mycket för lite pommes till, precis som i förrgår. nu bad och chang sen tupplur och förberedelser inför buffen.
buffen avklarad. nico är så tjock och får betala för två sa jag till thaibruden, hon fattade inte, eller så fattade hon men lät mig krascha och brinna. rätt elakt. men det var ju rätt tråkigt så jag förtjänade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0