häng med nu.


två grejer.

ett. jag hatar att tvätta. speciellt att hänga tvätt. den som kom på det borde hängas. tvätten kommer inte hinna bli torr så den får hänga kvar nere i källaren över natten tills imorgonbitti. det för mig osökt in på nummer

två. jag jobbar fm imorgon. skjutsen hämtar mig klockan fem. då måste jag i vanliga fall gå upp klockan femifem. men nu har jag tvätt som måste bort innan. så jag ställde klockan på halv fem. då visar telefonen hur lång tid jag har innan den ringer. eller mer precist, hur många (några, oftast) timmar jag hinner sova. låt oss leka med tanken att jag skulle somna på sekunden nu, då skulle jag ändå inte hinna sova mina välbehövliga åtta timmar. jag har svinmycket skit att göra innan jag ens kan börja fundera på att luta omkull mig. så den som kom på den finessen kan hänga med han som kom på att hänga tvätt, så kan de hänga ikapp med varandra.

jag måste bädda sängen också. hatar att komma på det när man vill lägga sig. men ibland måste man tvätta alla sängkläderna tydligen. min tes om att kärlekssafter bara luktar godare med tiden stämde tydligen inte. tillbaka till ritbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0